Pro nejlepší první dojem: Doplňky pro ty, kdo reprezentují vaši firmu

Představte si tuto situaci: Váš obchodní zástupce přijde na jednání s důležitým klientem, usadí se naproti němu a vytáhne odrbaný diář a lacinou plastovou propisku.

Jak to na klienta působí? Neprofesionálně a neseriózně. První dojem vzniká z detailů, a tak i zdánlivé drobnosti můžou ovlivnit, jak váš zástupce zapůsobí. Klient ho vnímá jako součást vaší firmy, a tak podle něj soudí i vaši profesionalitu a spolehlivost.

Víte, že my lidé máme tendenci soudit na základě prvního dojmu všechno další, co vidíme a slyšíme? Tomuto efektu se říká efekt primarity nebo také efekt prvního dojmu.

Vy ale můžete první dojem ovlivnit. Jak? Vybavte zaměstnance, kteří vás reprezentují, pomůckami, které jim s tím pomůžou. Poradíme vám, jaké zvážit.

Profesionální vizitkář: Vizitky vždycky po ruce

„Můžete mi na sebe dát kontakt?“ ptá se klient. Váš zástupce začne hledat po kapsách, ale vizitky nikde. Nakonec vytrhne list ze zápisníku a napíše na něj své číslo a e-mail. Klient papír buď ztratí, nebo zapomene, kdo mu ho dal.

S vizitkářem budou vizitky vždy připravené například v kapse saka. Vytáhnout je z vizitkáře navíc působí profesionálněji, než je vyndat z tašky nebo peněženky.

Vizitkáře Santini vám ostudu neudělají.

Reda radí: Na vizitkář pro vás můžeme vygravírovat jméno jeho majitele, a tak se z něj stane hezký dárek k narozeninám nebo výročí nástupu do firmy.

Stylové, a přitom cenově dostupné vizitkáře najdete v našem e-shopu.

Elegantní diáře: Pro plánování na úrovni

Dovedete si představit plánování bez diáře? My ne – a vaši zaměstnanci to jistě mají stejně. Vybavte je diářem, na kterém může být vaše logo, firemní barvy nebo slogan. Elegantní diář vás bude reprezentovat spolu se svým majitelem.

Vyberte jednoduchý diář s minimalistickým designem, který sedne všem.

Prohlédněte si další z našich diářů.

Zápisník, který reprezentuje

Při každé schůzce si potřebujete dělat poznámky, proto je dobré mít u sebe zápisník a neshánět kus papíru po všech čertech. „Papírové“ zápisky jsou navíc vhodnější než ty elektronické. Jednak nestavíte mezi sebe a klienta barikádu v podobě notebooku, jednak si už díky fyzickému zapisování mnohem víc zapamatujete. (Ke spojení paměti a psaní rukou se u nás vyjádřil například František Vyskočil z AV ČR.)

Zápisník může vyjadřovat vaše hodnoty. Ukažte například, že myslíte na přírodu.

Zápisník navíc může vyjadřovat hodnoty vaší firmy. Pokud si zakládáte na ekologii a udržitelnosti, zvolte zápisníky z ekologických materiálů z řady Green Ideas. Pokud jste pro své klienty stabilní, spolehlivý partner, měly by i firemní zápisníky působit elegantním a poctivým dojmem.

Široký výběr zápisníků najdete v našem e-shopu. Postaráme se pro vás i o potisk.

Kvalitní pero: Jste to, čím píšete

Komu byste v byznysu věřili spíš: gentlemanovi s kovovým perem, nebo člověku s lacinou plastovou propiskou? Vybavte zaměstnance, kteří vás reprezentují, něčím odpovídajícím. Nemusí to být pero za stovky korun, podívejte!

Skvěle vypadá i pero Vierra, které koupíte od 12,90 Kč

Chcete něco elegantnějšího? Pero Silverio pro vás máme od 84,70 Kč.

Chcete něco elegantnějšího? Pero Silverio pro vás máme od 84,70 Kč.

Prohlédněte si další kovová pera a propisky. Klíč není v tom utratit za ně spoustu peněz, ale vybrat ty nejvhodnější.

Logo všude? Raději ne

Tip na závěr: Vaše logo nemusí křičet z každého kousku oblečení nebo doplňků vašeho zástupce, to by nepůsobilo profesionálně. Proto se nejdřív zeptejte svých zaměstnanců, jaké reklamní předměty by od vás opravdu potřebovali a využili a na ně logo decentně umístěte. O to se pro vás postaráme my.

Můžeme pro vás logo vyrazit nebo například vygravírovat, a tak bude vždy vypadat elegantně. Zeptejte se nás na možnosti!

Tipy na čtení z Redy

2019-06-21T11:10:42+00:00 21. června 2019|Inspirace|0 komentářů