Proč nakupovat dárky pro zaměstnance a jak je vhodně vybrat?

Období Vánoc je tradičně spojeno i s dárky pro zaměstnance, kterými jim chceme dát najevo, že si ceníme jejich celoroční práce. Pokud svým zaměstnancům dárky ještě nedáváte, v článku se dozvíte, proč byste s tím měli začít. V případě, že je to pro vás každoroční tradice, máme pár tipů, co je aktuálně in.

Podle Fully Promoted Franchise má 59 % zaměstnanců, kteří dostávají dárkové předměty se značkou společnosti, ve které pracují lepší dojem z jejich pracoviště a také zaměstnavatele. Firemní reklamní předměty jsou významnou motivační složkou, která zvýší nejenom chuť a motivaci k práci, ale také loajalitu vašich zaměstnanců.

59 % zaměstnanců, kteří dostávají reklamní předměty se značkou společnosti, ve které pracují mají lepší dojem z jejich pracoviště a také zaměstnavatele.

Navíc, upřímně, kdo nerad dostává dárky? U zaměstnanců by se však nemělo jednat o finanční odměnu. Mělo by se jednat o věcný dárek, kterým projevíte svou vděčnost za práci, kterou během celého roku odvedli a jejich loajalitu. Navíc, pokud budou reklamní předmět nadále používat, je to pro vás významý druh propagace. Lidé si nejčastěji nechávají reklamní předměty proto, že jsou zábavné, funkční nebo trendy (PPAI). Je tedy potřeba se při výběru reklamních předmětů zamyslet, kdo je obdarovaným.

Stephen Covey řekl: „zacházejte se svými zaměstnanci tak, jak byste chtěli, aby bylo zacházeno s vašimi nejlepšími zákazníky“. A proč? Zaměstnanci, kteří se cítí oceněni jsou produktivnější a zaměřenější na plnění cílů vaší společnosti. Jedním ze způsobů, jak toho dosáhnout, jsou právě reklamní dárkové předměty. Podle PPA jsou reklamní předměty využíváný:

  • v 75 % jako součást firemních odměňovacích programů
  • v 65 % pro ocenění služeb zaměstnanců
  • v 54 % jako součást výročních odměňovacích programů
  • v 43 % pro motivaci specifického chování

Ideálně vybírejte dárky pro zaměstnance tak, jako byste je vybírali pro své přátelé.

Další nepochybnou výhodou je, že si dárkové předměty můžete odečíst z daní. Jak na to si můžete přečíst v našem dalším článku Reklamní předměty a odečty z daní: Znáte podmínky?

Jaké dárky pro zaměstnance vybrat?

Klasika, kterou nic nezkazíte

 

CHOCOSTELLA italské pralinky s oříškovou příchutí v dárkovém balení

 

RYZLINK RÝNSKÝ kabinetní víno, suché, 750 ml, LAHOFER

 

První pomoc pro zaměstnance v open space kanceláři

LITTLE BIRD plastová audio sluchátka

 

FRUITER tritanová sportovní láhev s infuzérem

 

V duchu Zero Waste

BONDI bavlněná nákupní taška přes rameno, 140 g/m2

 

MALAKKA hrnek s bambusovými vlákny a melaninem, 450 ml

Cítit se součástí týmu

BASIC T-160 unisex tričko 160 g/m2, ADLER

KULICH zimní čepice, COFEE

 

2019-11-15T09:20:20+00:00 14. listopadu 2019|Inspirace|Komentáře nejsou povolené u textu s názvem Proč nakupovat dárky pro zaměstnance a jak je vhodně vybrat?