Průvodce potiskem: Který se hodí na váš reklamní předmět? | 2. díl

Po prvním dílu našeho průvodce, který jsme věnovali tampontisku, sublimačnímu tisku a třem dalším metodám potisku reklamních předmětů, společně nakoukneme pod pokličku dalších čtyř. Přečtěte si, co je sítotisk, výpal, transfer a gravírování laserem a která z těchto metod se hodí pro vaše reklamní předměty.

Gravírování laserem: Elegantní a trvalé

Logo vytvořené laserem vypadá na reklamním předmětu jako vyryté, je velmi elegantní, decentní a trvalé. Tuto metodu využíváme pro potisk kovových propisek, ale také nožů, termosek, svítilen a sad na víno.

Výsledný motiv může být i velmi jemný, laser totiž pracuje s vysokou přesností. Barvu reliéfu, tedy natištěného motivu, určuje barva materiálu, se kterým pracujeme: na propisce nebo noži bude vaše logo stříbrné, na dřevě hnědé.

Reklamní předměty potištěné touto metodou vám od ledna do srpna dodáme do 5 pracovních dní.

Výpal na sklo a keramiku: Potisk „od ucha k uchu“

Výpal používáme na potisk hrnků ze všech metod nejčastěji. Umožňuje nám využít celou plochu hrnku „od ucha k uchu“.

Motiv nejprve natiskneme na papír a potom hrnek pošleme do výpalové pece, kde se barva zapeče do keramiky. Zvládneme tak natisknout jedno- i vícebarevné logo, po výpalu ale nemůžeme sáhnout v případě obrázku s přechody. Pokud tedy chcete na hrncích nějakou pěknou fotku, zvolíme spíš sublimační tisk, o kterém jsme psali v prvním díle průvodce.

Sítotisk: Potisky všeho druhu

Sítotisk je takový Ferda mravenec mezi metodami tisku – je vhodný na textil, papír, plast, kov i sklo. Vaše jedno- i vícebarevné logo pomocí sítotisku natiskneme například na tričko, reflexní vestu, kalendář nebo létající talíř. Problém pro nás není ani potisk deštníků.

Tiskneme s ním i na skleničky a hrnky, v tomto případě jde o takzvaný rotační sítotisk. Na skleničky můžeme použít i barvu, která vzhledem připomíná pískování. Sítotisk nepoužíváme na motivy s barevným přechodem, pokud ale chcete takový motiv natisknout, vybereme pro vás jinou vhodnou technologii.

Transfer: Bratranec sítotisku

Na textil používáme často také transfer, který je vlastně blízký příbuzný sítotisku. Spočívá v tom, že motiv (vaše logo) nejdřív s použitím sítotisku natiskneme na přenosový papír a až potom ho nažehlíme na reklamní předmět. Pokud si přejete natisknout plnobarevný motiv, použijeme místo sítotisku digitální tisk.

Tuto metodu používáme především na nákupní nebo cestování tašky a batohy. A skvělá zpráva na závěr: předměty potištěné pomocí sítotisku a transferu vám stejně jako gravírované dodáme do 5 pracovních dní!

 

Jakou metodu zvolit? Poradíme vám

Nebojte se, metodu tisku si u nás nemusíte volit sami. Napište nám na obchod@reda.cz nebo nám zavolejte a my vám podle vaší představy o výsledku

2018-02-05T11:00:44+00:00 1. února 2018|Nezařazené|0 komentářů