Zajímá vás, na kolik vás vyjdou nové reklamní předměty? V dnešním článku se to dozvíte! Podíváme se na jednotlivé položky, které tvoří cenu reklamních předmětů a na závěr si ukážeme, jak si můžete za pár vteřin spočítat přibližnou cenu své objednávky.
Co zahrnuje cena reklamních předmětů?
Do ceny vašeho potištěného reklamního předmětu se promítají čtyři položky:
- cena samotného předmětu (například psacího pera)
- počet použitých barev
- druh technologie potisku
- manipulační poplatek
S první položkou je to jednoduché – ovlivňuje ji cena od našich dodavatelů a také počet objednaných kusů, proto vidíte u každého produktu v našem e-shopu různé ceny pro různý počet kusů, je to tzv. skokový ceník. Cenově výhodnější je proto nakupovat reklamní předměty ve větším množství.
Barvy: Proč se někdy platí za každou zvlášť a jindy ne?
V našem ceníku potisku můžete najít položky „první barva“ a „každá další barva“ například u sítotisku, u digitálního tisku, to ale tak není. Proč? Je to proto, že každá z těchto technologií pracuje s barvami jinak. Zatímco sítotisk vyžaduje přípravu a nanášení každé barvy zvlášť, při digitálním potisku se používá mix barev, a proto nezáleží na počtu barev ve vašem logu.
Tip: Pokud zvolíte digitální potisk, platíte pouze za 1 barvu. Tato technologie totiž tiskne pouze systémem CMYK, což znamená, že jsou všechny barevné odstíny míchány ze čtyř základních barev.
Co znamená „druh technologie potisku“?
Technologie potisku se od sebe liší, a to jak náročností a také tím, že každou technologií nelze potisknou všechny materiály, ze kterých jsou předměty vyrobeny. Nemusíte se ale bát, v našem e-shopu se vám nabídnou pouze ty technologie, které jsou vhodné pro potisk daného reklamního předmětu.
Cenu pak ovlivňuje především náročnost seřízení strojů – např. pro sítotisk, který je vhodný mimo jiné pro potisk textilních tašek, musíme pro každou barvu z tištěného motivu připravit samostatný sítotiskový rám a také záleží na tom, zda-li je potřeba, aby předmět po potisku ještě např. chládnul, jako je tomu u vypalování hrnků.
Tip: Chcete se dozvědět, jak fungují jednotlivé technologie potisku a na jaké předměty je využíváme? Přečtěte si našeho Průvodce potiskem.
Proč se započítává manipulační poplatek?
Manipulační poplatek se započítává pouze u některých předmětů. Důvodem je pracnost balení předmětů – některé, jako např. deštníky je potřeba vybalit a před odeslání opět zabalit do původního balení, aby se nepoškodily. Také se započítává manipulační poplatek u sad Mix&Go, které se skládají z několika předmětů a kompletují se do společného balení.
Reklamní předměty – vypočítejte si cenu za pár sekund online
Máte vybrané reklamní předměty a zajímá vás, kolik vás budou stát i s potiskem? Řekne vám to kalkulačka přímo na našem e-shopu. Cenu zjistíte za několik kliknutí a nemusíte čekat na naši nabídku. Jak na to?
Najeďte si na stránku produktu, který jste si vybrali. V našem případě to bude psací pero OLEG PLASTIC.
Vpravo dole najdete políčko „Počet kusů“. Sjeďte trochu níž a doplňte, kolik kusů potřebujete.
Po zadání počtu kusů zaklikněte, jestli máte zájem o potisk.
Vyberte způsob potisku a počet barev. Pokud si nejste jistí typem potisku, můžete nechat přednastavený a nebo další informace o potisku získáte po kliknutí na možnost „více o potisku“.
Zadejte předpokládané rozměry potištěné plochy. Pokud si nejste jistí, nechte přednastavené hodnoty – tyto jsou technologicky maximálně možné. Naši grafici však vámi zaslanou grafiku tomuto přizpůsobí a vizualizaci pak uvidíte v grafickém návrhu, který vám po odeslání objednávky zašleme.
Sjeďte níž. Automaticky se vám spočítala cena za jeden kus včetně potisku. Vybraný předmět už stačí jenom vložit do košíku, kde v druhém kroku také vložíte své logo, kterým budete chtít předmět potisknout.
Po odeslání objednávky vám do 24 h pošleme grafický návrh, jak bude váš potištěný předmět vypadat. Pokud bude vše v pořádku a grafický návrh schválíte, začneme pro vás předměty vyrábět a do 5 dnů je máte u sebe. Během sezóny se tato doba, ale může prodloužit až na 15 dnů.